هواداران حسین تهی و رپ فارسی

ADS [A1]
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش امدید و امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد من ستاره هستم و این وبلاگ تقدیم میکنم به همه ی هوادارای حسین تهی البته این وبلاگ مخصوص رپ و هر چی اطلاعات در مورد رپرا داشته باشم براتون میزارم خواهشم ازتون اینه که لطفا برای بهتر شدن این وبلاگ نظر بدید مرسی
موضوعات وبلاگ
بیوگرافی
حسین تهی
بیوگرافی یاس
بیوگرافی هیچکس
بیوگرافی AKON
بیوگرافی 2paC
بیوگرافی زد بازی
بیوگرافی فربد افراز از زبان خودش
بیوگرافی علیشمس
بیوگرفی ساسی مانکن
بیوگرافی فلاکت
بیوگرافیarmin 2@fm
بیوگرافی تتلو
گالری عکس
عکس جدید adel-tamin گروه 25 باند
حسین تهی
عکس رپر ها پیش از رپر شدن
حسین تهی و امیر تتلو
عکس های اردلان طعمه
عکس بسیار زیبا از اردلان طعمه و...
یه عکس باحال از اردلان طعمه
عکس جدیدسینا مافی سینا ساعی و خشایار (تیک تاک)
قاطی پاتی
یه عکس جدید و باحال از علیرضاز
عکس زیبایی از آرمین و امیر رضایا
عکس نایاب و بسیا زیبا از امیر تتلو و امیر رضایا
تکست آهنگ
مصاحبه
مصاحبه با 0111
مصاحبه با گروه موفق بروبکس
مصاحبه با فربد افراز
مصاحبه با پیشرو
مصاحبه آتیش
مصاحبه تهی
مصاحبه با پانی
گفتگو با حسام استپس
خبر
گزارش کامل دعوا تهی با خلتبری
اطلاعات موسیقی
رپ چیست؟
وسایل مورد نیاز یك رپر خوب
خوانندگان رپ ایرانی
موقعیت رپ در ایران
اسامی واقعی رپر های ایرانی
شماره تلفن رپر ها
تکست اهنگ
حسین تهی
لينکستان
بدو بیا تووووووووووووووووو
farzad farzin
تحليل هاي روزانه بازار سهام
j00rbaj00rخوش آمدید
WwvooovwW
رفند< تازه های فنّاوری < عکس ..........
حس عشق
میهن موزیک
هنر
emo girl
منیم تبریزیم
آتش
بهترین ها
مناطق تاریخی و باستانی گتوند
عشق منی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جیگر طلا و آدرس hosseintohi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب
آخرين مطالب ارسالي
نويسنده : ستاره
دسته بندي : <-PostCategory->

 

 

 

با زندگینامه Tupac Amaru Shakur Mekaveli اومدم! اون خیلی رپر بزرگیه و آلبومهای جدیدش همشون باحالن. همونطوری که میدونید مادرش البومهای جدیدشو جمع آوری می کنه و بیرون می ده، ولی به نطر خیلیها هنوز زنده هستش و بر میگرده! بیش از اینمنتظرتون نمی ذارم :

 

 

 

او در Brooklyn در New york به دنیا آمدو مادر او با نام Afeni در 16 ژوئن 1971 کسی را به دنیا آورد که سبک رپ را متحول کرد! Tupac Amaru در زبان Inka به معنی مار درخشنده و Shakur در عربی به معنی متشکر از خداوند می باشد. مادرش او را با تئاتر آشنا کرد و توپاک 12 ساله را در یک تئاتر با نام A raising sun شرکت داد.

 

 

 

در سپتامبر 1986 او به مدرسه هنر Baltimore رفت و شروع به تحصیل بازیگری کرد. در ژوئن 1988 او و خانواده اش به Marin city در California رفتند. او گفت که ترک مدرسه اش خیلی روی او تاثیر گذاشت. او به این مساله به عنوان ترک بازیگری یاد میکند. او در همان سال با همسایگان خود شروع به فروش مواد مخدر می کند.

 

 

 

 

 

 

 

در آگوست سال 1988 ، Mutulu shakur پدر خوانده او به جرم شرکت داشتن در دزدی از ارتش آمریکا به 60 سال زندان محکوم شد. در سال 1990 او به عضویت Digital Underground در آمد و به عنوان خواننده و رقاص استخدام شد. در همین سال او متوجه شد که مادرش مواد مخدر مصرف می کرده است. در سال 1991 او در آهنگ This is an E.P.Release یک Verse را خواند. همان یک ورس، باعث شد که توجه استودیوی Interscope records به او جلب شود. او در همین سال آلبوم 2pacalypse now را بیرون داد.

 

 

 

در 12 نوامبر 1992 او با یک جریمه 10 میلیون دلاری به پلیس Oakland به علت خشونت ودستگیری مواجه می شود.

 

 

 

در 22 سپتامبر 1992 رئیس جمهور وقت آمریکا اظهار کرد که آلبوم 2pacalypse now در دل مردم امریکا جا ندارد. (م. زرشک!)

 

 

 

در 1 فوریه 1993 آلبوم Strictly 4 my NIGGAZ بیرون داده شد که Platinum شد. در 13 مارس 1993 او با راننده لیموزین خود به مشاجره پرداخت، چون راننده از استعمال مواد مخدر در داخل ماشین ناراحت شده بود. ولی توپاک متهم نشد. در 5 آوریل 1993 او به جرم ضرب و شتم یک خواننده رپ در حین اجرای کنسرت با چوب بیسبال در Lansing در ایالت Michigan دستگیر شد و به 10 روز زندان محکوم شد.

 

 

 

در 30 نوامبر 1994 او در لابی استودیوی Times square مورد اصابت 5 گلوله قرار گرفت و جواهرات او به ارزش 40,000 دلار به سرقت رفت. او بهد از 4 ساعت از بیمارستان مرخص شد ولی عامل این درگیری پیدا نشد.

 

 

 

در 1 آوریل 1991 آلبوم Me against the world را بیرون داد که شماره یک چارتها شد و با کمک آهنگ Dear mama، 2 بار پلاتینوم شد. در اکتبر 1995 او با استودیوی Death row records قرارداد بستو و ضیط آلبوم All eyez on me را شروع کرد. در 13 فوریه 1996 هم این آلبوم بیرون داده شد. این آلبوم بیش از 9 میلیون کپی فروخت، 5 بار پلاتینوم شد و اولین آلبومی بود که به صورت اوریجینال، 2 Cd داشت. در می 1996 او با کمک Snoop dogg ویدیوی آهنگ 2 of Amerikaz most wanted را ساخت و در این ویدیو، کاریکاتوهای Biggie و Puffy را نشان داد. کسانی که به گفته او در سوء قصد به جانش دست داشتند.

او در هنگام ترک مسابقه بین Bruce seldom و Mike tysin در لاس وگاس، هنگامی که در ماشین Suge knight (یکی از رفقای او و شیرکش در Death row records ) نشسته بود، 4 بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت. توسط مردی ناشناس در یک کادیلاک سفید رنگ. او بلافاصله به مرکز درمانی دانشگاه برده شد. در یک عمل جراحی، نصف شش او را بیرون آوردند. 6 روز بعد، در جمعه، 13 سپتامبر 1996 در ساعت 4:03 بعد از ظهر در گذشت و بدنش را چند روز بعد به خاک سپردند. او فقط 25 سال داشت. آلبومهای بعدی او، Makaveli ، R U Still Down? (Remember me) ، Greatest hits ، Better dayz ، Untill the end of time ، Ready to die ، Loyal to the game می باشند. روحش شاد...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-TagName->
بازديد : بار
20:5 | دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:بیوگرافی 2paC,
نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 25918
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1